(+45) 58 53 21 10 KONTAKT OS
0Item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

Betingelser

HUSK! Gratis forsendelse med GLS ved køb over 450kr

 

Klik her for Guide til bestilling

 

Nedenstående betingelser er gældende ved al handel på www.nailmania.dk, med mindre der er indgået en skriftlig aftale mellem køber og Nailmania.

Generelle Oplysninger

Nailmania Aps
Rugvænget 30
4200 Slagelse

CVR nr 34 60 23 87
Telefon 58 53 21 10

E-mail : kundeservice@nailmania.dk

etableret i 2012 

Bestilling

Du skal være fyldt 18 år for at handle på  nailmania.dk er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. 

På nailmania.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Vi tager undtagelsesvis også imod bestiller via telefon.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende den mail til info@nailmania.dk 

 

Priser

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. dansk moms. Priserne er dagspriser. Tilbud på siden er gældende så længe lager haves. 

Tilbud på siden er gældende så længe lager haves.

 

Betaling 

Betaling kan ske via betalingskort eller bankoverførsel.

Betalingskort:

Du kan betale med betalingskort : Dankort,VisaDankort, Master Card, Maestro, VISA samt VISA Electron.

 

Betaling med Dankort og VisaDankort er gratis. 

Betaling med Master Card, Maestro, VISA samt VISA Electron pålægges et gebyr på 2,05%. Gebyret pålægges når betalingsvinduet fremkommer

 

Ved køb med betalingskort trækkes beløbet fra din konto når varen afgår fra vores lager.


Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. 

 

Bankoverførsel

Du kan endvidere betale med bankoverførsel. Ved bankoverførsel, sender vi først varene når vi har registreret din betaling. 

obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor 

Nordea Slagelse

Reg. nr : 2204

Konto nr:   745492975

ViaBill

Med ViaBill kan du købe dine varer nu og her. Det er sikkert og helt enkelt.

Vi sender varen, og kort efter modtager du en opkrævning fra ViaBill på den mail, som du har valgt. 

Det skyldige beløb kan alene betales med frigørende virkning til ViaBill, som fremsender en særskilt opkrævning til din e-mail. Betaling kan ikke ske ved modregning af krav, der udspringer af andre retsforhold.

Du kan læse mere om ViaBill her 

 

 

Levering 

Modtager vi din ordre inden kl. 14.00,  bestræber vi os på at sende lagervarer samme dag. Vi sender normalt ordren som en samlet forsendelse, når alle varer er på lager. 

Vi sender alle forsendelser som pakkepost, med både Post Danmark og GLS. Du vælger selv hvilket fragt firma du foretrækker

Vi bestræber os på at pakke forsendelserne forsvarligt, men vi står ikke inde for eventuelle fragtskader.

Alle fragtpriser gælder kun ved levering indenfor Danmarks grænser. Grønland og Færørerne er således ikke inkluderet i vores standard fragtpriser

Ved levering udenfor Danmarks grænser, vil den aktuelle fragt og omkostning blive aftalt separat for hver enkelt levering, og vil blive påført ordren manuelt ved afsendelsen. 

Vi leverer til : Danmark, Norge, Sverige, Grønland, Færøerne

Fragtpriserne er afhængig af fragtfirma og land. Prisen fremgår i indkøbskurven, samt under bestilling.

 Ikke afhentede varer:

Henter du ikke dine varer ved Post Danmark indenfor 7 hverdage eller i Gls Pakkeshop indenfor 5 hverdage, vil de blive sendt retur til os.
Vi vil kontakte dig på enten telefon, mail eller SMS om ny afsending mod betaling. Modtager vi ikke svar inden 3 dage vil vi automatisk returnere dit ordrebeløb minus fragtprisen retur. Pengene føres tilbage på det kort, som du har brugt under bestillingen.

BEMÆRK! : Dette gælder ikke for varer sendt til udlandet, da disse ikke automatisk bliver returneret til os. 

Ordreforløb

Når kunden går til bestilling i shoppen guides denne igennem bestillingsforløbet

 

Bestillingsforløb

1. Bestillingsmetode - Kunde vælger imellem 

- Bestille som gæst 

- Oprette sig som ny kunde (Enten via Nailmania eller via facebook)

- Logge ind som eksisterende kunde ( (Enten via Nailmania eller via facebook)

2. Faktura adresse

3. Leveringsadresse

4. Leveringsform - Brev eller pakke

5. Betalingsform - Betalingskort eller bankoverførsel

6. Godkend ordre

Efter bestillingsforløbet gåes der til betalingsmodulet, såfremt der er valgt betalingskort. Informationer indtastet i betalingsmodulet sende krypteret til Nets (PBS)

Herefter er ordren afgivet.

 

Ordrebekræftelse - e-mail

Straks efter Deres bestilling via vores hjemmeside vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail, denne indeholder informationer om det bestilte, antal, varens pris, fragtomkostninger og adressen hvortil der ordren skal leveres.

 

Levering - e-mail

Når vi har sendt varen, sender vi kunden en e-mail, så du ved at varen er på vej.

 

Faktura - e-mail

Vi sender fakturaen via e-mail, så snart vi har afsendt varen.

 

Returvarer / Fortrydelsesret

For alle varer gælder 14 dages fuld returret. Nailmania tilbagebetaler hele beløbet inkl forsendelsesomkostninger frem til kunden. 

Kunden betaler selv fragtomkostninger retur, med mindre andet er aftalt.

 

VARER PAKKET I PLASTFOLIE SAMT VARER DER ER FORSEGLET TAGES KUN RETUR SÅFREMT DENNE EMBALLAGE IKKE ER BRUDT

 

 

Neglekurser

 Tilmelding og betaling er bindende.

Kurserne bliver dog først oprettet hvis der er min. 2 kursister.

Besked om flytning af dato eller tilbagebetaling gives via mail/tlf.

Depositum.

Depositum betales ved tilmelding, og skal sikre at tilmeldingen er seriøs, og at kurserne ikke må aflyses.

Kursusafmeldingsregler

Afmelding senest 14 dage før kursusstart : Fuld tilbagebetaling

Afmelding senest 3 dage før kursusstart : 75% tilbagebetaling

Afmelding mindre end 3 dage før kursusstart : ingen tilbagebetaling

Resterende betaling ved kursusstart, kontant eller med kort.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på nailmania.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a)  har modtaget din vare

b)  får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer,som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c)  får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende os en mail herom (info@nailmania.dk) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte standardfortrydelsesformularen og sende med retur. Den finder du her 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen. Du skal give os tydelig meddelelse om du vil fortryde købet. 

Returnering ved fortrydelse

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  • Neglekurser

  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Nailmania Aps
Rugvænget 30
4200 Slagelse 

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse,mod forudgående aftale.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular eller vedlægger følgende;

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

 

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Se din levering igennem straks efter modtagelsen. Modtager du et skadet produkt, skal du reklamere inden for rimelig tid, for at erstatningsansvar over for Nailmania.dk kan gøres gældende.
Reklamation skal ske inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen / manglen.

Reklamationsret

Alle elektriske varer er omfattet af 24 måneders reklamationsret ifølge købeloven. Undtaget er dog sliddele som f.eks. pærer.
Bemærk, hvis du har foretaget indgreb i varen, ydet hærværk, misbrug eller lignende er dette ikke omfattet af reklamationsretten.

Hvis Nailmania.dk er ansvarlig for fejlen, vil vi hurtigst muligt udbedre skaden eller levere et erstatningsprodukt. Er dette ikke muligt kan du pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Returforsendelse ved reklamationer

Inden en vare sendes retur til Nailmania.dk, skal vi kontaktes for at få et RMA nummer, samt retur label (pakke label)

Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Det anbefales at du sender varen i original emballage, så det kan blive forsvarligt emballeret. Det anbefales at De vedligger Deres faktura, da det vil lette ekspeditionstiden.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 

Varen sendes til :

Nailmania Aps
Rugvænget 30
4200 Slagelse 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

 

Ejendomsforbehold (erhverv / organisationer)

Nailmania.dk forbeholder sig ejendomsretten til varen, så længe vi ikke har modtaget betaling for forsendelsens samlede fakturabeløb, dvs. varens pris samt fragt, gebyrer mv.

Ansvarsfraskrivelse

Der tages forbehold for eventuelle trykfejl og prisændringer.

Nailmania.dk har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre websites igennem links. Disse websites er uden for Nailmania.dks kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider. Oplysninger om de bestilte varer fra sådanne hjemmesider indgår ikke i beskrivelsen af de bestilte varer i aftalen mellem køber og Nailmania.dk.

Nailmania.dk er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes køber handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Nailmania.dks kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

Forbehold for Ændringer:

Nailmania.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der er gældende for denne hjemmeside. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der forekommer ændringer. 

 

 

 

 

 

Fortrolighed

Nailmania ved at du tænker på hvordan informationer om dig bruges og deles, og vi påskønner din tillid til at vi vil behandle disse fortroligt. Denne tekst beskriver vores politik omkring personlige oplysninger. Ved at besøge Nailmania , accepterer du ligeledes de metoder, der er beskrevet herunder. 

De kortoplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig.

For at du kan indgå aftale med os på nailmania.dk.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Nailmania Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. 

Direktøren og medarbejdere hos Nilmania Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på nailmania.dk er Direktør Ken Carlsen.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Oplysninger afgivet til nailmania.dk.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 

Som registreret hos Nailmania Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Nailmania Aps via e-mail info@nailmania.dk

 

Facebook

Vi videregiver ikke nogen fortrolige oplysninger til Facebook, via det samarbejde vi har med Facebook ang. login på din konto hos Nailmania.

 

Automatiske informationer: 

Vi modtager og opbevarer bestemte informationer hver gang du er i forbindelse med os. For eksempel, som mange andre, bruger vi "cookies," og vi modtager tekniske informationer når din webbroser besøger Nailmania.

Der er ingen af disse informationer der gør os i stand til at identificere dig direkte.

Hvad med Cookies?
Cookies er alfanumeriske "identifikationer" vi overfører til din computers harddisk gennem din web-browser, som sætter vort system i stand til at genkende din browser og tilbyde features så som automatisk login og permanente indkøbskurve så du kan opbevare produkter her over flere besøg. Din browser er i stand til at behandle brugen af cookies på flere måder, herunder helt at udelade anvendelsen heraf. Men, cookies er forudsætningen for at få det fulde udbytte af faciliteterne hos Nailmania og vi anbefaler derfor, at du tillader brugen af cookies, i en eller anden form. 

Deler Nailmania de informationer der opsamles? 

Information om vore kunder er en vigtig del af vores forretning, og vi hverken sælger eller bytter med andre.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på kundeservice@nailmania.dk  Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby 
www.kfst.dk Tlf. 41 71 50 00 

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms